Kvalitet og søgeord: Hvordan at finde den perfekte artikel Balance

Skrive den perfekte artikel til forelæggelse for en artikel directory til markedsføringsformål handler om at finde den rette balance. Du skal give webudgivere og læsere med velskrevet, underholdende og informative indhold. Dog skal du også være nøgleordet kyndige, så dine artikler vil gøre godt i søgninger i begge artiklen mapper og på de store søgemaskiner. Men hvad er vigtigst?

Uden tvivl godt indhold bør altid tage præcedens og den store søgning motorer er at finde flere og flere måder at belønne gode indhold på nettet, mens straffe søgeord tunge indhold, som holder ringe værdi for læsere.

Det er imidlertid ikke til at sige nøgleord bør opgives helt. De er stadig afgørende for en god søgemaskineoptimering og artiklen markedsføring, men de bør bruges med omhyggeligt.

Vi har alle køre en søgning på Google eller Yahoo! og klikkede på et resultat kun at blive præsenteret med en meningsløs, næsten ikke læsbar artikel, der er proppet med søgeord. I 99,9% af sagerne er den umiddelbare reaktion at klikke væk fra sådan en side så hurtigt som muligt.

Pointen her er, at hvem udgivet denne side effektivt anvendte søgeord til at få en høj søgemaskine side ranking og få besøgende til siden. Den dårlige kvalitet af sidens indhold betyder imidlertid, at besøgende er tabt straks.

Hemmeligheden er derfor, at finde en god balance. Med lidt arbejde kan du producere en artikel, der lyder godt og har nok målrettede søgeord til at hjælpe med SEO. Generelt bør søgeord aldrig gå over en 2 pct. tæthed. Så hvis din artikel er 500 ord lang, bør ikke du have mere end 10 søgeord.

Også, det er ikke om hvor mange søgeord, du har, men hvor du placerer dem. Først og fremmest skal nøgleordet vises i overskriften, beskrivelsen, indledende afsnit og sidste afsnit. Disse er langt den vigtigste. De resterende søgeord kan være spækket med hovedindholdet på nogen punkter du vælger og hvor det lyder godt. Hvis dette gøres godt, læseren vil ikke engang klar over at der er nøgleord i artiklen.

Så når du skriver artiklen markedsføring indhold, vil du først nødt til at beslutte et emne, du ønsker at skrive om søgeord og søgesætninger, du vil bruge. Forske disse søgeord godt er afgørende, og der er mange værktøjer til rådighed online til at hjælpe dig med dette. I almindelighed, skal dine søgeord matche de ord en potentiel læser, der er interesseret i emnet for din artikel kan skrive i en søgemaskine.

Din første prioritet når du skriver en artikel er at skabe noget, der vil holde læserne opmærksomhed og der flyder godt. Derfor bør du glemmer helt om søgeord fra starten. Skrive din artikel, men ikke bekymre sig om hvor de skal vises i teksten. Selvom ofte de vil finde sig i teksten naturligt som du skriver.

Når artiklen er skrevet skal du redigere det for at sikre, det lyder godt og opnår det formål. Generelt, bør en artikel være informative eller underholdende. Når du er tilfreds med artiklen, kan du derefter bekymre sig om indsættelse af nøgleord. Nogle gange vil du finde steder hvor de vil slot i naturligt med strømmen af artikler, mens i andre tilfælde kan du nødt til at ændre ordlyden lidt. Imidlertid interferere ikke forlade søgeord med struktur, mening eller læsbarheden af indholdet.

Kig over din artikel grundigt mindst en gang for at sikre alt er i orden. Sikre, at der er ingen grammatiske eller stave fejl. Nogle gange, som du genlæse din artikel vil du ofte se flere muligheder for at subtilt arbejde i et par flere søgeord uden at forstyrre artiklen.

Du har nu, en artikel, der vil tjene dig på to fronter. Det er de gode indhold for at få det bemærket og udgivet af webudgivere og det har de søgeord, der er nødvendige for at gøre opmærksom på, skal du både selve artiklen og dit websted.

Der er ingen garanti for, at din artikel vil blive opført på de første sider i søgemaskiner inden for dage eller måske nogensinde. Dog hvis du opretholde disse metoder over en periode vil du finde at dine artikler vil begynde at bringe den trafik du har lyst til din hjemmeside.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *